Všeobecné ustanovenia
Klasifikácia obtiažnosti horolezeckého terénu podľa UIAA – medzinárodnej únie horolezeckých zväzov
-
Najjednoduchšia forma skalného lezenia, na udržanie rovnováhy slúžia ruky.
Začiatočníci sa musia zaistiť lanom.
-
Tu sa začína lezenie, ktoré vyžaduje dodržanie pravidel troch pevných bodov.
-
Odporúča sa medziistenie na exponovaných miestach. Zvislé miesta, alebo previsy s dobrými chytmi už vyžadujú vynaloženie sily.
-
Tu sa začína ostrejšie lezenie, vyžaduje značné lezecké skúsenosti. Dlhšie lezecké úseky už potrebujú viac medziistení.
-
Ak vodca po zahájení túry z dôvodu počasia, na prianie klienta, alebo v dôsledku nespôsobilosti klienta túto túru predčasne ukončí, tarifa ostáva nezmenená.
-
Tarifa neobsahuje výdavky vodcu za stravovanie a ubytovanie na chatách počas túry a za prepravu dopravnými zariadeniami. Tieto musia za vodcu uhradiť klienti.
-
Túra sa objednáva vo vodcovskej kancelárii, kde sa dopredu aj vyplatí plná tarifa, resp. minimálne 50% zo stanovenej tarify za konkrétnu túru.
-
V kancelárii sa objednávajúci dozvie aj meno vodcu, čas a miesto stretnutia.
-
Pri objednávaní túry je klient povinný upozorniť na zdravotné ťažkosti, ktoré by mohli vážne ovplyvniť priebeh túry (srdce, epilepsia, astma atď.).
-
Ak sa klient nedostaví na miesto stretnutia, alebo sa dostaví a túra je zrušená z dôvodu nespôsobilosti klienta zahájiť objednanú túru, prináleží vodcovi 50% tarify.
-
Čakanie v chate, napríklad ak sa s túrou nemôže začať, alebo v nej pokračovať na prianie klienta, alebo z dôvodu jeho nespôsobilosti, je povinný klient zaplatiť 50%. Pri čase nad 6 hod sa počíta denná sadzba.
-
Ak klient túru z akéhokoľvek dôvodu zruší, bude mu z vyplatenej zálohy stiahnutý storno poplatok a to v lehote :
- do 7 dní pred termínom túry vo výške 0 %
- do 3 dní pred termínom túry vo výške 10 %
- do 24 hod pred termínom túry vo výške 25 %
- do 12 hod pred termínom túry vo výške 50 %
ak klient túru zruší po tejto lehote, kancelária účtuje storno poplatok vo výške 100 % vyplatenej zálohy
-
Túru, na ktorú bola vyplatená záloha si môže klient preložiť maximálne do konca roka.
-
Túru, na ktorú bola vyplatená plná tarifa (darčekový poukaz a pod.) si môže klient v ojedinelých prípadoch, z vážnych zdravotných, alebo rodinných dôvodov preložiť maximálne do konca nasledujúceho roka.
-
Ak sa túra neuskutoční z dôvodov, ktoré sú zavinené vodcom, alebo kanceláriou, bude vyplatená suma vrátená objednávajúcemu v plnej výške.
Ochrana osobných údajov
Po zaslaní e-mailu na adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript. sa nemusíte obávať, že vás budeme otravovať "newslettrami", alebo inými reklamnými kampaňami.
Všetky novinky v našej činnosti sa dozviete tu - na našej stránke,alebo po vašom priamom dotaze.
Zároveň vás môžeme uistiť, že akékoľvek vaše údaje, či už kontaktné alebo osobné, nepostúpime tretej osobe.